onsdag 3. oktober 2012

Mitt første Easel-kort

Jeg kjøpte meg ett scoring board når jeg var på stempelscrap messen og da kan jeg endelig lage andre kort som krever litt mer bretteteknikker. Jeg trodde at det var vanskelig å lage ett easel kort men utrolig nok så var det ganske enkelt.


Produktene jeg har brukt til dette kortet kommer fra Simon Says Stamp Card Kit of The Month (Oktober)

Litt mer detaljer fra kortet, jeg elsker "Always" tre-delen, den gjør noe ut av seg, selv om den er så enkel.

 
 
 
Og slik ser det ut når det er lukket.
 
 
 
Jeg øsnker å delta på disse utfordringene;
 
Card and Scrap: Utfordring #40 - Bruk bånd/blonder
Nordsalten Hobbyklubb: Utfordring #62 - Vennskap
Scrapperiket utfordringsblogg: Utfordring #59 - Chipboard
Papirdokkene: Utfordring #36 - "Knapper"
StampARTic: October challenge - "Glitter, bling and pearls"
 Totally Paper Crafts: Challenge #136 - Pretty Pastels
 

 



8 kommentarer:

  1. Nydelig kort!
    Takk for at du deltar på Card and Scrap sin utfordring:)
    Klem, Heidi:)

    SvarSlett
  2. Gorgeous sweetie. Thank you for sharing with us at Totally Papercrafts and good luck in the draw.

    Hugs
    Cathy
    xxxxx

    SvarSlett
  3. Kjempe flott , og rent kort.
    Takk for deltakelsen hos Card and Scrap
    Maria

    SvarSlett
  4. Kjempestilig easel card! Tusen takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket! Ha en flott dag :-)

    SvarSlett
  5. Så søtt og nydelig vennekort:)
    Tusen takk for at du deltar hos NSHK.
    Gunn

    SvarSlett
  6. Rigtig sødt kort.
    Tusind tak for at du deltager hos Card and Scrap.

    SvarSlett
  7. Kjempeflott kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket:)

    SvarSlett
  8. Så flott kort.Tusen takk for at du deltar hos NSHK. Lene:)

    SvarSlett